onsdag 16 april 2014

Trött vovve



Idag har jag en riktigt trött hund här hemma. Han har varit ute på landet och fått springa fritt. Han älskar det. Han var så trött så när han kom upp i sängen med sin favoritboll så orkade han inte leka. Han lade hackan på bollen och vilade huvudet på bollen, efter en stund somnade han.
Han sover gott nu när jag skriver detta hör jag honom snarka bredvid sängen :) ljud som jag älskar att höra.
Jag tror att jag trappade i klaveret häromdagen. Hoppas inte, men jag har en liten gnagande känsla att en diskussion gick fel. Och tyvärr tror jag att Douglas kan bli lidande för detta. Jag hoppas inte och att det går att reda ut om så skulle vara fallet. Men jag skriver mer om detta en annan dag.
Nu ska jag dra några zzzzz tillsammans med Douglas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar